Ir al contenido principal

BUDAPEST ( BALNEARIO SZÉCHENYI )


Comentarios

  1. Amic Zorrilla: Acabo de mirar el teu Blogg i he quedat admirat. M'agraden molt tots el temes que toques, el color i el toc de pinzell. El que no sabia era que toquessis tant bé la figura. Ho vaig descobrir aquest dia amb el teu retrat d'en Plana i ho confirmo en els demés, gossos i gats inclosos. Et felicito.
    Si vols veure els meus dos Blogg són: Antoni Colomer Pintor Aquarel.la i, també Antoni colomer Il.lustració digital. BONES FESTES!

    ResponderEliminar
  2. Antoni, gràcies per la teva visita. Per la meva part ja he tingut el plaer de veure els teus treballs en més d'una ocasió .. Crec recordar que fa pocs dies et vaig deixar un comentari en la teva obra "revolver", una obra mestra en pintura digital. Per la meva part et repeteixo els meus millors desitjos per al proper any i que passis molt bones festes amb el teus.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

Sitges, Barcelona (España / Spain)
ABIZANDA ( ESPAÑA / SPAIN )
MOSTAR (Bosnia-Herzegovina)